سوئیچ و ریموت بنز - ساخت ریموت
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

ساخت سوئیچ کی لس بنز
کمپانی بنز در زمینه ساخت سوئیچ بنز یکی از بهترین و به روز ترین شرکت های خودروسازی می باشد.این شرکت خودرو سازی یکی از معتبر و به نام در جهان است که توانسته است خودروهایی مجهز به سیستم سوئیچ و ریموت کی لس را ساخته و تولید کند.
این سیستم پیشرفته از آپشن‌هایی است که علاوه بر کارایی، بر جذابیت خودرو نیز افزوده است. در خودروهایی که از سیستم کی لس استفاده شده است، یعنی سوئیچ به معنا قدیمی و سابق تغییر کرده است وحس بهتری را به راننده منتقل کرده است. کی لس هایی که در کارخانه خودرو سازی بر روی خودرو نصب شده است و به صورت فابریک هستند. کارکرد این سیستم به این گونه است که ایموبلایزر ریموت در ای سی یو تعریف شده است و نیز می‌تواند عاملی برای ایمنی و امنیت خودرو بنز شما باشد.
اگر در خارج از کارخانه‌،کی لس را غیر فابریک نصب کرده باشید، کارکرد این سیستم فرق خواهد کرد و با نصب کی لس غیر فابریک، ایموبلایزر از مدار الکترونیکی خود خارج می شود. در ریموت‌های غیر فابریک، قفل و باز شدن درب های خودرو، بانزدیک شدن به خودرو و یا فاصله گرفتن از خودرو، قفل درب های خودرو باز شده است و ایموبلایزر غیر فعال می‌شود. در تمام شرکت‌های خودرو سازی طراحی و ساخت ریموت بنز ( کیلس استارت‌های دکمه‌ای فابریک) الگوریتم مخصوص و خاص خود را دارد و تمام اطلاعات امنیتی آنها در کامپیوتر مرکزی خود تعریف شده است و از نظر خطا در سیستم برقی بسیار پایین تر است. ولی استارت های دکمه‌ای غیر فابریک ( کی لس غیر فابریک) به دلیل سیستم برقی خودرو دستکاری شده است و همیشه در سیستم برقی خودرو خطا به وجود خواهد آورد.






:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: